I don't like it ,no ,I love it❤️

East - Vallis Alps

I've been waiting on tonight,
今夜 我久久等待,
Crystal eyes, crystal eyes,
清澈的双眸 晶莹剔透般,I
've been looking in your eyes,
我凝视着你的双眼,
We're on the rise, on the rise,
我们逐渐升腾 升华,
Daylight calls, rising from the east again,
白昼的呼唤 再次从东方升起,
My mind is woke but my heart it never slept,
心灵被唤醒 可它从未入眠啊,
And truth be told, I'm ready for the sky to light,
说句实话 我已为点亮星空翘首以待,
With the open door,请敞开心门,
Saw it in a fading dream,
目睹它在褪色梦境中演变,
The words we knew is obsolete,
我们知道 此刻言语一无是处,
Never thought our time would come to an end,
从未想过我们时光已然接近尾声,
Silence isn't all it seem,
沉默不语也无济于事,
Knowing that my heart still beats,
我的心任就跳动,
Suddenly my feet were found again,
意外的 我再次暴露行踪,
(I've been waiting on some one),
(我一直在等待某个人),
I thought the future was forgiving,
我想 未来该会宽恕曾经,
And the past was just for living,
而曾经依旧历历在目,
(In your eyes),
(蕴含在你眼中),
And this is where the truth begins,
这便是真相起源之地,
The story goes that I can't comprehend,
事情的发展令我捉摸不透,
What time bestows on youthful innocence,
何时该赋予你纯洁的青春,
But now I know that the seasons have an end,
但现在 四季变迁已经结束,
And I won't let go,
而我不会放手,
So listen to the symphony ringing out into the streets,
倾听交响曲在街头巷尾回响,
Never will I lose myself again,
我再也不会迷失自我,
As if only in a dream,
仿佛只有置身梦境,
Turning into all I see,
幻化为我看到的一切,
Suddenly my feet were found again,
意外的 我再次暴露行踪,
(I've been waiting on to),
(我依旧久久等待),
I thought the future was forgiving,
我想 未来该会宽恕曾经,
And the past was just for living,
而曾经依旧历历在目,
(In your eyes),
(蕴含在你眼中),
And this is where the truth begins,
这便是真相起源之地,I
've been waiting on tonight,
今夜 我久久等待,
Crystal eyes, crystal eyes,
清澈的双眸 晶莹剔透般,
I've been looking in your eyes,
我凝视着你的双眼,
We're on the rise, on the rise,
我们逐渐升腾 升华,
We're on the rise, on the rise,
我们逐渐升腾 升华。
分享Vallis Alps的单曲《East》: http://music.163.com/song/467166544/?userid=117415384 (来自@网易云音乐)

凌晨期待着白昼
正如我期待着你

评论
热度 ( 2 )

© 仓鼠先生Sunny | Powered by LOFTER