I don't like it ,no ,I love it❤️

I Promise - Radiohead

你不会登上沉船

我会永远陪着你

做夜空中那颗星

溺爱杀龙


I won't run away no more, I promise,
我向你承诺 我再也不会落荒而逃了,
Even when I get bored, I promise,
即使我厌倦了这世间的人情世故,
Even when you lock me out, I promise,
甚至你将我拒之门外,
I say my prayers every night, I promise,
但每晚我依旧会为你而祈祷,
I don't wish that I'm strict, I promise,
我希望自己不再那么麻木与冷漠,
The tantrums and the chilling chats, I promise,
也不再对你恶语相向,
Even when the ship is wrecked, I promise,
即使你搭上了那艘失事的船只,
Tie me to the rotten deck, I promise,
也请你将我紧紧系牢在那腐烂的甲板上,
I won't run away no more, I promise,
因为我向你发誓 这一次 我再也不会离你而去了,
Even when I get bored, I promise,
即使我受够了这世间的物欲横流,
Even when the ship is wrecked, I promise,
就算你已经搭上了那艘失事的船只,
Tie me to the rotten deck, I promise,
我也会紧紧地牢系在那腐烂的甲板上,
I won't run away no more, I promise,
最后我向你保证 从此以后 我会永远永远留在你身边。

分享Radiohead的单曲《I Promise》: http://music.163.com/song/481859199/?userid=117415384 (来自@网易云音乐)

评论

© 仓鼠先生Sunny | Powered by LOFTER